Äntligen fredag!

Den här sköningen är numer med mig överallt..

Teknik-kärlek..

 

Veckan har varit en riktigt jobb/träningsvecka.. mer har man fan inte hunnit med..

Mån: Promenad på lunchen

Tis: 30min promenad på lunchen, Gymmet - kondition + korsrygg + axlar + biceps, mage

Ons: 30min promenad på lunchen

Tors: Gymmet: BEN (känns idag vill jag lova, o ännu "värre" om man nu kan säga så blir det troligen imorgon.. gött) mage o lite korsrygg på de med.. 

Fre: 30minuters promenad.. 

Lör: Orkar ja masa upp mig imon, för ja skämtar inte ja har inte sovit ut på flera veckor.. till och med i London gick vi upp 7-8..  jag o resor ni vet ;) SKA jag på fotbollen.. 

(sandra du minns väl grekland? kom hem fem på morgonen efter en blöt natt, o sju väckte ja er för "ja vill ju inte missa något, o slösa en hel dag) 

Hur som helst. annars blire endast gymmet : stenhårt triceps, rygg, mage, kondition 30min..

 

 

Slutade fyra idag, och de kallar vi tidigt på vårat jobb.. :) Sedan köpte ja två jättefina sittpuffar i stan  o lite smått och gott..

Sedan städade jag och Daniel frenetiskt i 2timmar.. glänsande rent.. 

Käkade tacos innan, nyss smällt i mig en halv mörk chokladkaka, nu blire 1,5 liter loka på de me :P o lite komedi på tv:n i all min ensamhet.. 

 

 

Livet e gött!!

 

Ville jag bara tillägga! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0