Biomys & käk!

Dani: - Oskar ringde, frågade om ja ville me på spontankrogrunda ikväll..

Maddi: - Okej..

D: - Får ja de då?


M: - Ja de fattar du väl

D: -Du ska få en present av mig..


M: - Du behöver inte ge en present för du tror ja blir sur haha..

M: - VA E DE FÖR PRESENT????

D: - Ja visste de, ni tjejer är så lättköpta..





Tack Dani ;)




Jag ringer Nord:

Upptaget!

Nord: - "Kan inte prata jag och chefen håller på med en grej"
Madde: - Ohlalaaa, chefen..
Nord: - Hahaha, eew!

Nord ringer Maddi:

Sms: "Chefen stod brevid, kunde inte prata!"

När ja blir stor ska ja fan va min egna chef!!!



Nu ska ja svira om eller rättare sagt ta på mig något..
Ska till Pallas för lite grekkäk och mys med Sandri..
Vid niotiden ska vi snaska snask och se "Luftslottet som sprängdes"..

Är partysugen efter all musik jag lyssnar på..
Men de får vänta te nästa helg..

Haajhaaj!

Kommentarer
Postat av: helen

riktigt snygga leggins :D snäll pojk du ha :D

utgång på lörda =)

2009-12-07 @ 17:20:42
URL: http://soberbio.blogg.se/
Postat av: Anonym

världens bästa konversation du och din pojkvän hade, haha helt underbart!

2010-01-31 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0