Alkohol = rynkor & torr hud!!

Under tiden du fortfarande har alkohol i dig förlorar du styrka och kan INTE bygga muskler..

Man lägger på sig fett.. (Alkohol omvandlas till energi och förbränner inte fett och kolhydrater..)

Eftersom man blir uttorkad när man dricker alkohol är det en grund till rynkor och torr hud..

Knallgult illaluktande urin (uäääck) = du är alldeles för uttorkad..

Med alkohol i kroppen tar den inte emot vitaminer och mineraler.. Under tiden du inte kan ta upp dem, försämras immunförsvaret..

 

Någon mer än jag som får ångest  för att man utsätter sin kropp för den skiten??

Mitt lördagsgodis däremot e de fan ingen rör ;)

 

Jag ska köpa massa böcker om anatomi, och hur kroppen reagerar på olika sorters träning med mera..

Jag längtar efter att få lära mig så mycket det bara går om hälsa.. Mycket roligare att lära sig genom att läsa, istället för att glo runt på internet.. Och kunna skriva mer med sina egna ord!!! Bokjakt för mig ikväll!!! (På internet ;))

 

Menmen, nu ska ja o Dani till gymmet.. Blir ben mage och 30 min på löpbandet för mig idag.. Ska bli härligt att få svettas!!!

Sen bär det av mot stan och Ikea, och Daniel ska leta efter en kavaj (inte på ikea :P)..

OCH klänningspanik för mig, bröllop på lördag.. Någon som kan tipsa om vad man kan ha på sig? Valfri klädsel? Det gör ju bara det hela ännu svårare..

 

See ya!!!!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

När jag gifter mig ska det stå "Klädsel: Obligatorisk" på inbjudningskortet :)

2009-08-31 @ 08:47:00
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: Josefin

Plus att du hinner fortfarande beställa något från internet som du kan ha på bröllopet! Jag har bara goda erfarenheter av kläder från internet, bland annat en klänning som jag hade på ett bröllop för två veckor sedan ;)

2009-08-31 @ 08:51:12
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: sofie

Hej maddi!!!! Har inte sett eller skrivit till dig på hela sommaren. Hoppas du haft en super sommar. Det ser ut som det =)... du är alltid lika tajt å snygg bruden.. ! Lycka till med träningshösten.. PUSS!

2009-08-31 @ 10:54:18
Postat av: Maddä

haha ;) du e go du jossan.. men nu e de kört.. ja har nog bestämt mig för en klänning från forever21som hängt o skräpat i garderoben hela sommaren.. de nya att panika efter är: shoes!! De ser så löjligt ut me höga gladiatorsandaler till.. kan ja hade svarta skorna lite längre ner i mina inlägg? Eller blir de för dumt till bröllop?

Hehe verkligen ute i sista minuten nu.. Och va fasiken har man för väska??

2009-09-02 @ 19:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0