Ny dator o powerwalk!! =D

Vaknar halv åtta.. Jobba 9-18 ... Promenad på lunch 20min.. Åker o hämtar nya datorn.. Hemma sju.. Proteindryck.. Powerwalk en timma.. Handla kattmat.. Steka ägg/bacon o koka broccoli.. ÄNTLIGEN MAAAAT!!!! Nu väntas dusch + sängen!!



<--- Mitt förra åbäke som tar upp hela soffan ^^ och börjar bli lite sleten..


<-- Min nya lilla söta pärla!!! Inte så fedensedett ;)

Suttit o fixat  en asskön spellista till mp3:n nu... ska bara köpa högtalarna sen e vi redo för musik på stranden o förfesten.. de gäller att gå in för ett ;)


Den här veckan är extrem nyttigvecka + mkt träning..

Frukost: Ett knäckebröd, ett ägg, yoghurt, kaffe
Mellis: Kaffe, knäckebröd med ägg
Lunch: Kycklingsallad, knäckebröd
Mellis: Banan/proteindryck
Middag: Ägg/bacon broccoli

(Ps tänk på att detta är lite för mig :( *tyck synd om*) Särskilt när man tränar..
Men de gör inget för nästa vecka går ja upp 2-3kg ändå haha.. Typiskt mig!

Sov sött, vakna blött!!

Ha så roligt i Turkiet Lillebror&Julia! Kanske ses ;) Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0