Kortfattat!

Vakna 5:30. Bilen till jobbet = dunka musik. Jobba. Packa upp. Skicka grejor. Hjälpa kunder. Fika. Fika igen. Promenad på lunch. Omegatabletter på öb (20spänn) Jobba lite till. Sluta halv tre. Dunka hem. Inlines med Carro. Svettigt!! Mellanmål. Gymmet BEN!!! Nu helt psycho som vanligt efter ben.. Helt utslagen, rastlös, svimfärdig..Handla tidningar - inget godis :(. Kaffe me Maysan.. sitta i soffan.. läsa. film. TACOS!!!!!!! MAT!!!!!!





Den här veckan har ja varit duktig med vilan - och känner mig mer vältränad än någonsin..
Tränade ju mån-sön förra veckan men denna veckan:
Mån: vila
Tis: Promenad 30min, Sprang 5km
Ons: vila
Tors: Biceps, axlar, korsrygg, mage
Fre: Inlines 30min, gymmet: ben 30min


7dagar kvar till Turkiet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0