Joggingrunda!

Igår blev det sovmorgon, nybakt bröd till frulle och triceps/mage på gymmet.. precis som en lördag ska starta..
Sedan drog vi te beachen o lirade volleyboll, och tog ett dopp =)

På kvällen vart vi bjudna på bästa Pallas Atena för hur mkt mat o dryck vi ville.. nicenice..
sen köpte ja mig min älskade 100grammare marabou och rensade garderober, städade, lyssnade på musik, kollade film, läste tidningar, diskade..


Nu har jag och Danni varit och sprungit/joggat/gått 40 min.. riktigt härligt och jävligt varmt.. nu blire sola!
Vid tre ska vi hjälpa till flytta tillbaka gymmet te den gamla lokalen.. ideéllt arbete for life.. men vem vet? man kanske får sig en kakbit eller två!?



<--- Svetträtt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0