Vad händer?

Kanske en uppdatering för de närmaste dagarna? =) 

 

Torsdagens träning:

* promenad 30min runt solåsen

*inlines 20min

*ben/rygg/mage på gymmet

 

Fre: 

*Ja å Marie käkade på "Raggmunken" .. deras kycklingsallad är inte att leka med.. mm mm mmm!!!! 

*Jag o Dani handlade mat för 2000:-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (SHEET) rekord! 

* Åkte inlines me tobbe på kvällen 

 

Lördag: 

Imorse startade jag upp dagen med en inlines tur på cirkus 45min.. axelövningar/tricepsövningar hemma med hantel och soffan :) samt 200situps på pilatesbollen.

En dusch o härlig lördagsfrulle på det o nu kanske ja skulle få på mig något på kroppen? 

Vi ska till stan strax :) mysa runt, (köpa hårspray, lotion, ansiktskräm, cykel? mobil? ) De e myyycket utgifter denna månaden.. 

 

 

 

Dagens kändisspan dåå: Josefine Oskarsson som promenerade glatt i morgsonsolen ;) Bra där! 

 

Ha en härlig dag nu!! 


Kommentarer
Postat av: Isa

åh, sluta va så produktiv o amitiös! haha.. och sluta grilla heeela tiden!!!!

du ska få grilla åt mig typ två dagar i veckan när jag kommer hem... bara så du vet!

och jag vill också åka inlines!



haha. ha det bäst gumman!! saknar dig.. pussar

2009-04-25 @ 17:04:15
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha! Fatta att det krävdes övertalningsförmåga för att få med min sjusovare till pojkvän runt sjön på lördagsmorgonen :)

2009-04-26 @ 16:11:38
URL: http://julietoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0