Torsdagens träning!!

Men tjenatjena!

Här sitter jag helt slut i kroppen, blir nog sängen snarast!!

Dagens träning:

30min promenad på lunchen, runt solåsen..

Gymmet:
Uppvärmning - 10min crosstrainer
Ben - benspark, utfall med hantlar (fick så ont i knäet tredje setet, så fick avbryta ;( )
Cirkus 300 situps.. på pilatesboll, på matta, snea, raka, cykelsitups, aa en massa olika =P
Promenad efteråt ca 20min

Käket då?
Frulle: Gröt med linfrö lite äppelmos, mjölk, två ägg, två finncrisp <--mums!! kaffe o massa vatten
Mellis: Äpple o ett halvt wienerbröd. hatar wienerbröd.. men vi har ju fika varje torsdag på jobbet :P vad göra.. hehe...
Lunch: Dagens första bratwuuurst ;) (internt skämt - Mia & Klara) me massa wokgrönsaker
Mellis 2: Päron
Middag: Linssoppa
Nu: Två mackor me ägg, mjölk


Börjar no lite tidigare imorgon, sju palla ja nog inte, åtta däremot går bra...
VILL HA FREDAGKVÄLL NU..  och förhoppningsvis mys med Dani? 
Saknar honom, hehe.. han jobbade kväll förra veckan, denna veckan med.. och nästa.. Då ses vi 1minut på morgonen när ja pussar hej-då!  
 :( o så ska han bort i helgen..  Tråååkigt!!



Hajhaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0