Hur få sexpack!

Nej du kan inte ha ett bälte som vibrerar på magen o tro att musklerna ska framträda utav det..
Bluff&båg så de skriker om de..

Allt handlar om underhudsfettet..  Hur många situps du än gör kommer inte de minska om man inte tänker på andra saker.. Enkla grejer:

  • Maten
  • Cardio (konditionsträning)
  • Och Styrketränar du ökar du förbränningen samtidigt som du bygger muskler..

Man kan alltså inte punktförbränna, (bara träna ex magen) och tro att den delen kommer bli supertight..

Vill/kan man inte ändra sina matvanor drastiskt kan man iaf ändra lite i taget:

Byta ut de söta frukostflingorna mot egen müsliblandning/gröt, vitt bröd mot grövre, ost mot keso,
skära ner på pasta/ris/potatis o äta mer grönsaker, äta mer kryddstark mat - ju mer kryddad mat desto mindre äter du oftast..

Bäst tipset är ändå:
Ät mindre måltider fördelat på ungefär 6 mål om dagen!!




Till sommaren ska ja fan va supertight, så nu jävlar!!!

Dagens träning för mig:

15min crosstrainer,
200situps
1tim 15 min promenad med Candie
20min studsmattahoppning ;) 


Slutspurt mot sommarformen, e ni me?


 <----  21 Augusti 2008

Om 10 veckor ska ja ha tillbaka min sånahära mage vettö!!







 


Kommentarer
Postat av: Miriam

betyder det att jag måste grilla kyckling korv imorgon då?:(

2009-04-13 @ 17:50:40
URL: http://miriamsdamrum.blogg.se/
Postat av: Maddä

Ska vi köra på lax eller? ;)

2009-04-13 @ 18:04:21
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: Isa

för att inte glömma att starka kryddor som chii ökar ämnesomsättningen, och man äter också mer av kall mat än av varm. hungerskänlan dröjer..

hihi. ville bara tillägga.

shit vad bra det går med träningen nu för dig!! så roligt!

Pussar

2009-04-16 @ 01:10:22
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0