Vuxenpoäng!

Jag längtar efter fredag med mina väninnor!! :P

Nu ska ja slurpa i mig kaffet o sen dra o tanka, lämna hemlig påse hos Nord o sen dra te jobbet..
9-18 idag + personalmöte kl 18.. shit va vuxet de låter , får mig längta till den sköna tiden på fenix då man satt me en kaffe i handen  o de enda bekymret/jobbiga va typ att borden va så rangliga så kaffet flög o spilldes både här o där..
Herregud, vilken härlig tid ;) Ta vara på den säger ja bara..

Men nu e de dags tjäna dem stora pengarna ;)


Ha d fint så ska ni få se en grej ikväll, om ni vågar återkomma! 

Kommentarer
Postat av: sandra

http://sl.bloggspace.se/

2008-09-03 @ 10:42:34
Postat av: sany

haha jävla fenixbord, nu har de säkert fått nya, de e alltid så för oss att vi e den sista kullen som får använda skiten sen köper de nya!!

2008-09-03 @ 10:52:43
Postat av: sandra

jag behöver prata med dig....:'(

2008-09-03 @ 14:49:55
Postat av: Titti in the us and A

Jag saknar dig :) <33

2008-09-03 @ 23:12:32
URL: http://ttforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0