Utskällning!

Varit ute o gått me hunden nu.. helt seg i bena så såg ut som ja hade styltor ist för vanlig ben..
Stapplade fram.. o sen kom adde på moped o hon försökte hinna ifatt han så jag kom spring-stapplandes bakom hunden o efter adde på moped.. herregud vilken syn.. Skällde ut henne som fan sen..

Moder min hade dukat fram kaffe&chokladboll-fika när vi kom tillbaka :)
o nu har ja nyss doppat barret i färgburk..
lyssnar på musik.. vill ut o dansa..
nästa helg så smäller de :)
Sedan e de inventering troligtvis helgen efter, på jobbet me..

O äntligen e de bokat en helg i gbg i oktober.. kommer bli fett nice!!!
Sedan blire nog någon vikinglineresa inom en snar framtid.. behöver smågrejor i vardagen att längta efter..
that´s me!


Kvällen kommer gå i godisets tecken.. vi kollar på "sex and the city" filmen me o den e asbra..







Lyckliga jag!

Kommentarer
Postat av: emu

haha maddäää ja vill inte göra dig besviken juu men ja har inte sökt :(:) vafan inte min grej ju, du såg ju hur nervös ja blev när ja bara skulle sjunga på projektarbetesredovisningen ahha! :) ja gör inte mkt. letar jobb och söker jobb haha sjdå? pussi :)

2008-09-21 @ 02:26:36
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0