Partybilder..

Hellund myser..

triss i skjortor.. och ja spanade minsann in att varenda kille typ hade skjorta o rutiga sådant var visst populärast.. varpå Daniel utbrister: - Fan, ja skulle tagit skjorta, alla har ju de! hahaha.. kul å va som alla andra?

Snelund..

Davvan..Öppnar sin finfina Barbara..här satt ja o väntade på att paketen skulle öppnas..
en sprillans ny cykel fick han minsann av ett gäng - inte illa..
alla var glada o ville ha en bit av Barbara..

och den hade vibrator som uppskattades av alla..


tobbe e så sjukt lik Jim Carrey här. ja blir rädd..

som sagt var.. alla tog för sig av henne..

hellund, angelika o tobbe.. på "efterfesten"

hellund e däckad o blir besudlad..


carro o ja e ute o busar innan hemfärd..

Kommentarer
Postat av: Titti in the us and A

GUUD! jag 'r så avundsjuk!

här sitte rjag och luggar medan ni där hemma festar som idioter :(

madde jag saknar dig jätte mytcket.. funderat på att hälsa på mig i jul? :) kom över med pajen :)

puss love you

2008-09-15 @ 01:44:54
URL: http://ttforlife.blogg.se/
Postat av: to: titti

jag blir lika avis på dig ja ;) här klär man på sig för fullt så står(läs: ligger ;) hahah) på en strand i klänning o gottar dig på utefestivaler.. då blir man avis vill ja lova dig.. haha.. ta till vara på din härliga tid i världens metropol nu.. i sverige kommer du hinna frysa många år senare ;)



Miss U vår glada lilla vitaminflicka!!!!

pusspusspuss..

2008-09-15 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0