PPP = Picknick på parkering!

Dagens jobb: 9-18
Dagens tiofika: äppelkaka som alla smäckte i sig på en hundradels sek.. blir så när morsan bakar.. ;) tack!
Dagens lunch: picknik på ica maxis parkering, i bilen
Med?: Sandra kusin :)
Dagens Föda?: mackmakerietmackor såklart..
Dagens Efterrätt: nötter
Dagens besökta affär: ÖB, köpte en tub tandkräm.. var på två ställen i stan o försökte köpa mina fredagstidningar.. gick de? Näee.. sura jeflar i kassorna.. daniel köpte iaf dem till mig i vryd :)!!!!! Tacka vet ja gamla konsum (och konfekthörnan) i vryd där man får köpa dem utan krångel!
Dagens kaffekoppar: alldeles för många.. de rann liksom ner som bara den..
Dagens träning: gym, nu på kvällen sj.. o med en tjej på gymmet som ville ja skulle visa övningar (åhh ja känner mig kall till vad jag vill bli/göra i framtiden..!!!!!!!!!!! Axlar, rygg tränades iaf..
Dagens middag: Daniel bjöd nyss på underbart god kyckling, klyftpotatis, varma baguetter, sallad o tzatziki..
Dagens kvällsmys: nu dusch, sen kolla på  Ny film " Son of rambow" o mumsa gooooodis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0