Partynatt!

Typisk: Alla rum fullbokade!

Hur-som-helst! Hade en riktigt trevlig/rolig/fartfylld kväll/natt...
Började med smörgåstårta-käk vid 6.. o ´tog för oss av den riktigt göa bålen.. o gratisölen!! Me like!!
Chips, choklad o kaffe.. bara te att ta för sig ;)

Jag dansade iaf kvar till allra allra sist..
 -Finns de någon off-knapp på den tjejen? Frågade någon Daniel.. oo vi körde lite femkamp o målade på en däckad hellund med mera med mera!
o städade lite gjorde ja.. sen var ja no hemma vid tre-halv fyra inatt..!?
Åkte me Carros moder o carro o Fanny som fyllde år vid tolvslaget med! GRATTIS!


Ni ska få se på bilder sedan.. på presenter haha... klockrena presenter!! <-- lägger in sen när ja kommit hem igen


Nu ska ja ta på mig myskläder o gå hem, till andra sidan vaggeryd o hämta en nybakad smulpaj morsan har gjort till mig o Sandra.. damn va vi får äta ida.. o hellund kommer no på en fika..

Annars blire bara till att mysa runt idag.. beställa lite träningskläder tänkte ja o försöka få tag på nytt hotell me..

Så ha en skön slappedag me er!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha! Men madde jag har hittat annat hotell så om du vill kan ja boka?? vi måste åka?! du vill la??

2008-09-14 @ 12:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0