Om ja åker vilse..

Såå nu har ja sysselsatt mig med att skriva en karta (nej har ingen skrivare) fram o tillbaka te nässjö..
till nässjö från jkpg och sen från nässjö till vryd.. kommer va ute på vägarna idag, seså passa er ;)

Ne nu måste ja slurpa i mig sista kaffet,  höja volymen på the voice morgonshow ;) sätta mig framför spegeln o fixa till mig lite..

Ikväll ska ja fan träna, inga undantag.. åker ja vilse o kommer hem efter tio.. ska ja fan ut o jogga eller va som helst..
Men gymmet o HEEELA överkroppen ska köras igenom ikväll.. så ja kan va ledig imon från träning o komma tidigt te mirre&nerdie ;) eller iaf inte försent hehe... + daniel hämtar mig imon o vi ska nog hälsa på Isabelle&Pille en snabbis :)

nu e de jallajalla här..
vi höres och på återseende o allt sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0