Ja har faktiskt tränat..

Shit va ja handlade igår..
mer än tio kassar va nog med mig hem.. (därav typ 6kassar mat )) hehe tur de..

var så stressad igår... hann inte med lunch eller sitta en stund på torsvik tro ja fan.. slänga i mig kaffe som bara den iaf ;)
sen tog vi massa kort på jobbet.. pinsamt.. TRE kort tog hon på mig.. okey ett kort.. men tre.. o psykande som fan:
-"så leeeer vi, ja e så rolig, åh va kul har du jobbat här en vecka nu? åhh va roligt de e , le och oh va jobbig ja e" hahaha
fotografer e fan psykande.. :P

köpte jeans =) så lycklig har no inte köpt jeans på två år?
hittar aldrig några bra te mina korta fetisben! men nu äntligen ett par grå som ja vill ha =)
köpte en grå myskofta me, massa strumpor å skit å smink å vinterskor..
och partykläder =)=) o ascoola tights.. ni måste ju få se nu någon dag..


nu har ja iaf varit uppe tidigt o gymmat idag =) då mår ja som en princess..
nu ska kaffet slurpas ut o sen ska ja åka te jobbet, bil.. lyx ;)

på lunchen ska ja o lina dra te jysk o shoppa påslakan haha.. :P får bli gröt te lunch idag.. mättande, smidigt nyttigt, billigt inget dåligt liksom..

ikväll blire inflyttningspartaj o jag har köpt ascool grej te inflyttningsparet.. :)




Älskar dig Daniel!!!


Kommentarer
Postat av: sandra

antar att du va den anonyma?? ja det var bra av dig att övertala mig;) När kommer bilderna upp? Uppdatera mera! Så jag har lite att läsa..unna mig de;) puss löv ya

2008-09-28 @ 19:11:41
Postat av: Anonym

skriiiiiv blogg (:

2008-09-29 @ 20:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0