Im alive!

Ja då kom jag hem kl 21:15 för att vara exakt på klockslaget.. började 9.. alltså varit på jobbet i 12 timmar..
Personalmöte MED tillhörande mat..tur som fan.. o tryfflar o kaffe till "efterrättsfika" de e lyxigt de ;)

När ja kommer hem står de en sprillans ny soffa o väntar på att bli insutten här i vardagsrummet! Yeiij.. min snälla, fina man har varit änna i Ulricehamn och hämtat den ida.. de e inte illa pinkat + en asfin ljusgrej (älskar någon ljus mer än mig?) ja slösar ju så de bara smäller om ett.. Mysigt..

Imorgon ska jag börja 9 igen.. och jag måste ta egen bil för ja ska följa med innesäljaren åt Grolls till Nässjö.. så jobbar i butik 9-11, åker te Nässjö, lunchar me han snubben, seen träffa kunder 13-17 SEN får ja åka hem.. (givetvis med fullt betalt.. föfän ;)) även fått lite småuppdrag på jobbet nu.. blir lättare för var dag.. men de e MYYYYYCKET att lära.. de e inte klokt va grejor man ska kunna..

Jaa de e mitt liv just nu känns de som : JOBB! Hinner inte träffa någon och har knappt hunnit träna.. känner mig som ett jefla fetto, helt uppblåst typ. ja ja måste ha mitt beroende: endorfiner.. fyfan vilket pass de kommer bli på gymmet imonkväll ;)

Men ja va allt duktig o körde ben o mage på gymmet igår.. heja mig!

Vi höreeees!

Adjö me er..

Kommentarer
Postat av: nord

har du inte hört att kvinnor som har massa ljus e mer patetiska än kvinnor som har massa katter? de e den nya "kattkerstin"!!

2008-09-04 @ 12:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0