FIFAN!

Såå nu e ja hemma.. eller kom hem vid halv åtta.. (slutade sex) KUUUUL! Jättekul..
Drog en fika (fralla) i stan me han utesäljaren.. sen drog vi te nässjö.. åkte o lämnade massa grejor på vägen (ja åkte egen bil alltså) fullknökade med kartonger o kläder o shit som skulle visas för keringarna.. vi skulle äta lunch innan ett me.. hann vi de? Ne.. lunchen blev en äcklig kaka o en halv kanelbulle o en halv kall kaffe, damn va ja hatar kallt kaffe ;) men bara klunkade de som fanns..
sen kom de som skulle kolla o testa o beställa kläder.. FULL RULLE FRÅN KL 13-17.. de tog en timme att packa ihop allt o bära ner till bilarna.. sen yrade ja runt i nässjö i en halvtimme innan ja kom på rätt väg (A) sååå.. drog te willys o köpte en bar o loka o nötter till lunch/middag-energikälla kalla de va du vill.. 
sen drog ja på som fan o tänkte de kommer nog ingen polis här.. men precis när ja bromsat till lite vid en kurva dååå kommer de en polis =) tack gode gud..

hem kom ja halv åtta, drog te gymmet med daniel körde lamt pass typ lite av varje, fram o handlade..

nu ska ja duscha, äta omelett..
S O V A !!!!!!!!!!!!!

Imorgon är de fredag och gud vad jag längtar till imon kväll.. slappna av träffa o prata med mina vänner +++++++++
ÄTA GOOOOOOOOOOOOOD MAAAAAAAAAAAAT! Men ja gillar inte kräftor så hoppas de finns goda alternativ till mig ;) specialmat som ja alltid vill ha ni vet ;) !!!
Vill inte suga på någon annans stjärt.. bara min egna då..

HÄÄÄJDÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

I miss you.. hoppas vi ses snart här är min nya blogg.

http://ssandralovdahl.blogg.se du får slänga en av dina roliga kommentarer ;) puss

2008-09-05 @ 17:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0