En nioårings dagboksbekännelse:

"1998. 9år. 16Mars. Måndag (vadå precis hahaha) Hej kära rosenlund förra lördagen var jag (vi) på HOT SPACE DISCO (och de står i olika färgglada färger haha) jag var där med mina kompisar MIRIAM och MATILDA kickan och bella. Vi hade jätte kul. och vi dansade nästan jämt. Det var dicolampa som blinkade och - så när man dansade så var det stora runda cirklar som snurrade runt och så var det en jätte-stor cirkel som snurrade runt. den var i guld och så var det en stråle som var röd som blev olicka mönster. på väggarna. på dicot fans, det en kille som var jätte söt tyckte jag och Bella fast Bella har redan en kille . hot space dicot är varannan helg jag (vi) ska gå dit om 4-dagar. ibland så kom det rök. "


Ja ja säger då de.. hot space dicot.. de va inte att leka me ;)
De längtade man ungefär lika mkt till som man nuförtiden längtar efter löning den 25:e! Å de e ju rätt mkt dåva ;)


Idag har jag jobbat o de gick kalas som bara den, o ja lär mig för fullt.. imon ska jag åka buss för första (andra) gången o de ska bli jefligt gött att ta bussen från preem 6.25..ska köpa periodkort imon me.. kan man väl göra på bussen eller? orka åka bil o slösa så mkt pengar mer..
Efter jobbet drog ja direkt till IP o tränade fotboll kom hem som ett psyko med mina tomma mage o röda fejs o mitt svimfärdiga jag.. men nu har ja tryckt i mig flingor&film, ett o ett halvt ägg (hade en liten tappa-ägg-på-golvet-incident) samt en o en halv macka haha.. o två fetingglas vatten.. blir ett till nu.. helt slut i huvudet..

så nu ska ja mysa in till sovrummet o läsa en timma innan ja somnar in :) mysigt att man gör de för en gångs skull..

Såå ni får la ha de så gött o sova så sött..

Kommentarer
Postat av: Jolanta

Nu vet jag vad GROLLS e för nått, kände igen namnet & har haft det i skallen sen du skrev att du börjat jobba där. Så på nyheterna eller nån reklam på tv eller nått dök företaget upp, ni säljer arbetskläder va? :-) Söta dagboksinlägg, kan man kalla affektionsvärde!!!

Ha en bra dag snygging, lycka till med nya jobbet!!!

2008-09-16 @ 08:40:19
Postat av: nord

haha hot space !

2008-09-16 @ 10:36:52
Postat av: tomten!

Men madde, du måste ju kräva en firmabil! :D haha.

2008-09-16 @ 16:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0