Dagens dagboksbekännelse från en åttaåring!



Mamma skrev ett retsamt sms häromdagen:
"Hittade din gamla dagbok... ja håller på att läsa i den nu.. hahahahaha.. du får komma och hämta den sen. Kram mamma" ...

Så nu tänkte ja dela med mig av mina dagboksbekännelser för cirkus 10år sedan.. om kärlek o röda hund o hot space disco.. enjoy...

97- 8år..
Hej kära roselund (ja hade döpt dagboken till de ja från någon saga eller nåt?)
Idag är det jul.. God jul rosenlund..
Jag vill inte att julen ska gå så fort så jag "nästan" gråter. och jag blev så glad så att jag hoppade och skrek när jag fick min frestyler av mina halvsyskon. God jul.

Åtta år.. ja var åtta år när ja skrev de.. så ta hänsyn till vissa felstavningar ;)

Kommentarer
Postat av: lotta

haha, det påminner mig om när vi va små och skulle lära oss lära i den blåa boken med apan på a:) och när vi sprang runt i lekparken :):) haha

2008-09-14 @ 22:49:50
URL: http://lotta89.blogg.se/
Postat av: Till lotta :)

hahaha.. aa de va tider de du Lotta =)



hur e allt me dig annars? trumpetåkeriet som gäller ett tag nu eller? :) kramis

2008-09-15 @ 21:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0