va har jag hållt hus idag?

jobb 9-19 

promenad till stationen, asagod kycklingsallad (höll på att dö av svält) på macedonken o sedan en timmas väntan ..

20:25 gick äntligen tåget hem.. hemma 21:30 nu dör ja i min säng i ungefär 6timmar... ja o katten o lite tända ljus..

 

 

herregud mina senor under fötterna spelar mig ett spratt krampat som fan hela dagen.. 

 

imorgon är det grollsdag, de blir käk som vi bjuder på massa nedsatta priser, goodiebags ;) haha med reflex, katalog, strumpor å isskrapa de ni ;) haha.. modevisning o grym musik o ljus o podium å vet fan allt vi fixat me.. imorgon för företag o deras anställda på fredag för "vanligt" folk.. TÅRTKALAS!!! välkommna ;)

 

kommer inte sitta en minut så godnatt *släcker lampan fort som fan*

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0