Sprungit :)

Sitter här me katten o lyssnar på bra dance radio.. http://www.playdio.se/playdio/ <.. de där e fiiiinfina grejor de där..

jobbat har jag gjort idag.. 9-18.. gått en halvtimmas promenad på lunchen.. ja o lina.. till rusta o shoppade tuggummi o päronvatten..

körde som en galning hem.. gosade me Mr. Morris.. (min hemliga älskare ;)) o sen illa kvickt på med joggingkläder innan man blir förslappad o typ sätter sig i soffan o förblir kvar där..
så lämnade ja bilen på daniels jobb o sen blev de 40 mins intervallträning.. i skogen.. själv :$ i mörkret.. ja såg ingenting.. så då sprang ja ännu fortare ;)
o de höll på att gå illa då jag likt jossans farmor en kall, mörk natt för ett par år sedan gick rakt in i ett stängsel... hehe..
men som jossans farmor (med sin bikermice-kavajliknande sak) så överlevde jag..

o nu har ja nyss käkat bränd omelett.. mm.. o en macka o dricker te o jordgubbsvatten för fulla muggar.. eller endast från glas om ja ska va ärlig..
 
nu blire  snart sängen o läsa.. duktig ja e som lägger mig så tidigt va?

Adjö fetton!


Kommentarer
Postat av: sandra

haha madde då ser inte alls ut som en man! Jo ja ju inne jämt..typ. Japp lätt att vi gör. Okej men ja ringer dig imon då. Puss

2008-10-06 @ 22:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0