Mina nya heta pumor!

  • Men goder afton va..
    idag var de ju inte lite att göra..
    har suttit ner 20 min på hela dagen..
    lunch 10 min.. fika 10 min hehe..
    KLAR MED ALLT ALLT ALLT.. som ska va klart =) så jävla gött..

 

  • O katalogen från studenten & balen har kommit idag.. trevligt..  då var man deffad nog har vi konstaterat ja o Daniel..

 

  •  Jag har shoppat på biltema idag.. färg till barbordet o aliminumfolie faktiskt.. dagens shopping.. 

 

  • Ja har käkat gröt te lunch som vanligt o nu nyss lax o pasta som snälla Daniel gjort :) 

 

  • Nu ska ja snart slänga i mina perfekta, underbara, nya, bästigaste, skönaste o de mest lättaste, bekvämaste skorna mina fötter fått omslutas utav..= Mina pumadojjer.. 

Här är dem:  

Ja ni ser ju bara hur glad ja e i mitt babyface där på sniskan.. 

 

Aerobics is it!! :):):)

 

 



 

 


Kommentarer
Postat av: mirre

åh madde fan vilka snygga guld skor du har! är dem nya?

2008-10-31 @ 13:08:45
URL: http://miriamsdamrum.blogg.se/
Postat av: maddemadde

du driver me mig.. eller?

erkänn du e ironisk...

du e alltid ironisk ;)

2008-10-31 @ 19:20:08
URL: http://madde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0