Lipsillen Madde

Vad har jag gjort idag?

Jobbat!!

Promenerat på lunchen solås runt.. med Lina.. ett stopp på öb för tuggummiinköp o tabletter som e bra för tänderna är obligatoriskt..

åkt bil som en galning både kört galet och åkt galet mycket fram o tillbaka..

hämtat ut mitt o morsans paket från ellos.. allt felfelfel.. varenda gång jag beställt ifrån ellos har ja blivit besviken..

grejorna ser fan inte ut som de gör på internetsidan.. eller e ja helt blind? beställde fransväska.. den va typ stor som en resväska o handtaget va kort som en, som en, som en aa typ kort jävla sak.. såg för jävlig ut - åker tillbaka..

morsans skor för jävla små.. o trånga.. typ ja kunde ha dem.. åker tillbaka..

trosor = astråkiga o inte alls som på bilen - behålles. behövs väl alltid - fan om e inte e sköna ;)

nu väntar ja bara på mina restade hårdingskor som kommer i nov.. fan om ja blir besviken på dem..

jag har även handlat åt min käre gammelfarmor

jag har gått en timmas snabb-som-fan-promenad med candie..typ sprang för fan..

jag har gjort situps&ryggövningar

ja har känt mig stressad o ful o äcklig o gråtit floder.. de behövdes rensas lite tårar kände jag.. man blir så avslappnad efteråt.. = lipsill ikväll.. 

får såna konstiga lipattacker ibland.. kan va när ja känner mig stressad såklart, när ja skyndar mig hela tiden o folk påpekar de eller tycker synd om mig för de tar upp min tid.. när ja inget hellre vill än att vara där liksom.. då blir ja ledsen för ja vet folk blir ledsna för min skull.. e de någon som fattar?? 

 

min snälla man kom hem 3tim tidigare från jobbet o tar hand om mig..

käkat varma mackor o druckit te, duschat o nu ska ja få massage.. så kvällen blev rätt skön ändå..

 

 

ja vill ha lördag nu så vi kan dra te danmark.. 

kommer stressa ihjäl oss på jobbet ons-fre.. kommer va så jefla mkt att göra så ja kommer dö o jobba över.. 

sen ska ja äta jävligt gött å mkt mat i helgen, jag ska shoppa o umgås med mina älskade vänner Miriam&Nerd.. o de kommer bli för jefla gött..

 

detta va en riktig ventilation av mitt huvud som rymmer allt o ingenting..

 

Nu massage o sen sova...

puss på er/ Lipsillen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0