Ja kan!

Var riktigt duktig på gymmet idag minsann..
30min rotex, triceps, 300 situps i alla dess olika former..  magen spände som fan efteråt.. de e fina grejor de..

Ja o Daniel tänkte dra te marknaden en sväng, men vi bestämde oss för att hoppa den när vi var på väg haha.. så jag drog hem o drack kaffe o gick med hunden cirkus 40 min..

nyss käkat gröt o lite mackor.. helt sjukt seg nu.. efter jobbet igår antagligen..
ja ska göra något för mig väldigt ovanligt.. lägga mig i sängen o försöka sova lite.. hemska tanke såhär mitt på dagen..
men nu känns de fan som ja kan sova o inte vakna förren imon..

men har inte så mkt att göra förren vid halv sex.. fixa till mig till vår bio&middagkväll ikväll :) mysigt..

men nu blire trekant i sängen.. jag klick&fredag! dem enda ja behöver just nu..

puss på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0