Hårda livet..

Jaa då kom man nyss hem från jobbet..

Har nämligen saker som måste vara klart på fre.. såå ingen dålig arbetsdag, från kl 9..

hann iaf med en 40min promenad på lunchen o en sväng in på öb.. :)

o gott käk får vi iaf alltid på övertidstimmarna..  men nu skriker sängen efter mig...

 

nyss testat halloween outfiten :) blir riktigt nice.. tycker JAG!.. såå på lördag smäller de. men nu längtar jag till fre o få tillbringa aftonen med mina två älskling-danieler.. 

pajnic, daniel pajnic.. 

och bond.. daniel bond

 

mmmmm... me like..!!!!!!!!!!!!!

 

Upp om 6timmar sååå nattinatti..


Kommentarer
Postat av: Helen

oo va bra :) O vad kul vilken dag? Jobbar freda och sönda. men lörda kan jag allt :) kramar

2008-10-30 @ 14:27:42
Postat av: Isa

vi ska oxå gå på bond! vid 21. ni då?

puss

2008-10-30 @ 16:35:06
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0