ska vi dra nästa helg då vännor?

nu börjar ja piggna på här..
uppe vid nio.. daniel fixade me tvätten, käkade frulle, slappade,
var framme o köpte färskt triangelbröd o gjorde asagoda lunchmackor..
dricker kaffe, slurpar coca cola light plus vitamins..
lyssnar på skön musik o känner mig allmänt tillfreds..

veckan kommer bli intensiv o det ska hinnas med mkt på jobbet, så lika bra ladda batterierna..

på tisdag hoppas ja på en lång skön promenad me isa runt munksjön iaf :)
börjar bli frisk nu så ska försöka komma ut mer o jobba på kondition eller rättare sagt göra så den inte försvinner :)
vill så gärna börjar träna på friskis me dig isa, önskar ja bodde i stan vissa gånger..hade varit lättare då..
men så tänker ja på att åka typ halv sju på morgonen jobba till fyra åka o träna o komma hem SENT..
men vem vet? kanske ska ge de en chans?
ja vill gå på pass ju.. men hälsoborgen i vryd lockar inte..

hjälp mig!!

nu ska ja hem till min mami en sväng o sen ut o gå med candie..

softa på.. puss


Kommentarer
Postat av: Isa

jag förstår madde, det är surt o komma hem för sent på kvällarna..

men du får gärna följa med på ett pass o se hur det känns! brukar gå på torsdagar på en aerobic 2a, 18.15 - 19.15. den är rolig!



o vi måste ta promenaden en annan dag. ni kanske kan komma förbi på en fika nästa helg?



puss

2008-10-21 @ 17:25:06
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0