En vecka i träningens tecken!

det var den dagen det.. men fan va pigg jag varit idag.. 

började ju inte förren nio idag o sen har dagen flytit på som bara den, mycket på jobbet (ingen överraskning - alltid fullt upp) sedan en halvtimmas promenix i min ensamhet på lunchrasten, köpte halsband till morris.. 

ett rosa haha.. kommer bli den mest gayvänliga kissen o coolast i stan föfän..  hoppas han inte blir retad när vi släpper ut honom.. 

jag o daniel kom precis hem från gymmet..

15min cross, biceps som fan, lite triceps o 200situps.. 

sedan hade mannen min lagat kyckling, pasta o broccoli som ja nyss käkat :) 

nu blire dusch o sen sängen..

imorgon blire jobb 7-16 sen kommer daniel o hämtar mig, troligen ska vi till torpa och hämta ett barbord o stolar hos snälla Helen :) efter det blire biltema - färgjakt.. och sedan a6 = just de ja, dragon o deras underbara kycklingsallad..

 + att ja måste köpte lite grejor på hm.. såna där tjejgrejor å stuff..

denna veckan kommer gå i träningens tecken o de känns jävligt bra.. 

 

godnatt..


Kommentarer
Postat av: Helen

kan tyvärr inte i morgon :( men på onsda om det funkar?

ja visst 0735292011 men hitta inte min laddare så den är ur bruk hehe. men solbergagatan 8a :)kram

2008-10-27 @ 22:17:49
Postat av: Helen

kan tyvärr inte i morgon :( men på onsda om det funkar?

ja visst 0735292011 men hitta inte min laddare så den är ur bruk hehe. men solbergagatan 8a :)kram

2008-10-27 @ 22:18:13
Postat av: Helen

Hej blev bordet bra ;)? kram

2008-10-29 @ 18:38:30
URL: http://agirlsminds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0