sluta va så jävla lång hela tiden

Ja då vare söndag igen.
Fifan va kul jag/vi(?) hade igår.. 
Lite anonymus, men ändå inte.. kom fan fram en snubbe från uesaet som var utklädd till John Lennon o sa att jag är så känd där (som pippi alltså, tyvärr!! föfän)



Jag har varit snäll å följt Sandra till tåget nu, köpt nya fitnesstidningen o lite nutar.. nu ska ja promenera med hunden en sväng och sedan ska ja hem o lägga ut alla gårdagens heta bilder.. som ni alla sitter o väntar på.. så håll ut, och återkom om ett par timmar så ska ni få er ett gott skratt..


WOHO! Mina pjux e påväg :)

och på tal om pjux.. ja vill åka blades.. måtte de bli snart? Isaberg? Knaggebo? Måste kolla öppettider.. Vem ställer?
Nord, du kan hålla käft.. ja vet att du e me på ett.. ja vet att du vill stå där på din bräda o kända vinden vina i ditt hår när du åker ner för backen i full fart.. rätta mig om jag har fel?  

Kommentarer
Postat av: nordan

2008-11-03 @ 12:11:57
Postat av: nej nu!

haha ja ska inte sticka under stol me att ja e så sugen så ja spricker snart.. poff! inälvor överallt

2008-11-03 @ 12:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0