Bilder från mitt stök i natten..

Igår efter jobbet kom Nerdie förbi senare på kvällen o vi myste till det med lite dåliga hyrfilmer, som vi för övrigt valde att inte se klart.. vi bestämde själva hur den skulle sluta (supernörden skulle bli cool, den rike onda skulle bli en tönt... laget som vann i ett sportevenemang skulle komma sist o de nya laget skulle vinna.. och självklart så skulle den rika snubbens tjej bli ihop med en nerd, för hon hade ju aldrig liksom varit på en pub på nån "vanlig" gata innan.. de sammanfattar väl de mest Nerdi?)

 

Sedan fick ja ett godisspratt (när ja äter godis på helgen blir ja helt konstig o pigg o överaktiv o dan..de e nog som mirre säger att ja får en riktig sockerkick för ja inte e van) så vid ett tiden inatt började ja stryka gardiner , och hänga upp:

 

fina lekparken där i bakgrunden ja.. 

 

ja hängde upp julstjärna: 

 

 

o satte upp mina älskade, nya kronor att ha värmeljus i :)

 

 

och avslutningsvis  så ser ni mitt fynd på myrornas för 10kr.. i guld, modell: äldre.. perfek i köket.. 

 

nu ska ja hämta min tvätt: imorse vid sju när ja skulle tvätta stod de en jävel i torkrummet, hur rädd blir man inte då på en skala?

så ja sprang upp, sov lite till, sen va ja förbannad o gick upp o ner i källaren igen.. då hade han gått men tvätten hängde kvar.. så ja la de utanför dörren o började tvätta.. (ja, ja känner mig tuff, de som känner mig vet)

 

men nu ska ja på med träningskläder o leka flyttfllicka hela dagen, kommer få mkt muskler idag ;)

 

ikväll nalkas det ölbowling o sedan utgång.. trevligt värre.. 

 

puss på er..


Kommentarer
Postat av: miriam

ohh very nice.! Glögg kväll nån kväll då!?

2008-12-02 @ 13:27:31
URL: http://miriamsdamrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0