Söndagsträning!

De va riktigt nice med spa igår:

Började med fika (!) hårinpackning, fix av naglar/parafinbad - smorde in händerna i en kräm och doppade dem i ett bad sedan plastpåsar o handdukar runt, såg ut som en mumie med påse på huvudet med, haha.. 

Efter det var det dags för energimassage, rygg- armar o lite ben.. men blev lite b-sviken att man inte "fick" ta av sig kläderna.. jag bad henne iaf ta bort handduken som skulle "värma för man fryser oftast vid energimassage".. de blir ju inte samma sak med kläder på..

Då kom jag att tänka på min billiga lyxmassage i Grekland.. vid havet, man riktigt hörde vågorna samt musiken från en resturang lite längre bort.. fyfan , I miss that shit.. 

 

Hur som helst.. efter de tog ja lite kaffe o mitt hår sköljdes av o fick sitta med nån maskin runt huvudet, läste tidningar - softade.. 

Sedan ansiktsbehandling/massage.. 

"Styling" (plattade håret - hahaha)

Kalaset tog 3timmar och jag tackade ju precis inte nej till en extra timma!

Efter det drog jag hem o hyrde film med Mirre&Nord.. vi skulle på krogen först men sedan blev de film o lite hemma"teater" me nån skum, jätteläskig flicka i hålet.. ohmahgaad..

 

Nu ska iaf jag o Miriam dra till gymmet.. Mirre ska träna gäddhäng o för mig blire no biceps, rygg o kondition idag.

Varit en riktigt göö morgon, utan stress..

.. bara de att kattfan rev ner en av mina 2 favokrukor nu... TACK!!!! Jag jagade stackaren o slängde ut honom så nu ska han fan va ute o leka av sig.. galningen!!!!!

Ska gå med lilla Candie idag med, äntligen.. som vi längtat (jag o hon)..

 

De blir en skön dag..

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Isa

gud så gott med spa! vart var ni för någonstans?

vi var förresten på seconhand i Huskvarna, de har tre butiker som ligger på samma gata.

Puss

2008-11-24 @ 18:07:54
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0