Söndag och mattajm!

Äntligen.....

äntligen står det mat puttrandes på spisen.. Maddi bjuder idag på: 

Kycklingfilé i småbitar, morötter, champinjoner, currykrydda, svartpeppar och pestokrydda..

allt enligt maddes huvud/hjärna..  till detta serveras det klyftpotatis med rotfrukter samt en fräsch sallad och såklart.. på helgen är det julmust som gäller! 

JAG ÄR HUNGRIG!!!!

 

Så skönt att sova ut idag, äntligen.. sov till halv elva.. 

Drog till gymmet och tränade en timma.. fikade hos Mirremus.. drog hem och hämtade lite bröd som min snälla moder gjort till mig idag.. så gött med hembakat bröd.. ska avnjutas senare ikväll med varm choklad - äkta kakao som ja varit så sugen på.. 

 

Ne nu dör ja snart av hunger.. 

adjö med er..här e förresten jag och sandra o posar på en toa någonstans.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0