Ja o min 100kgs hantel!

 

Akta er för ikväll är jag en stark flicka! Kanske världens starkaste? ;)

 

Och för att bättra på min starkhet har jag tillbringat en timma på gymmet imorse..

nu håller vi på att städa för fullt, som vi gjort i ca 2tim..

o snart ska ja plocka upp alex o kanske adde.. o kanske moessan? så åker vi en sväng till byarums kyrka o lägger lite ljus o blommor..

idag har morris blivit en fri kisse.. han får gå ut när han vill o han är lyckligare än någonsin :) han håller sig 15m från balkongen haha.. coolingkisse..

 

Ska hälsa på maysan o fika med.. o sen ska ja plocka upp min kusin som kommer me tåget från habo/jkpg :)

vi ska käka tacos i vid sju är de förferre hos oss här som gäller.. senare halloweenpartaj.. bilder kommer..

 

puss på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0