Idag har jag:

Idag har jag:

  • jobbat
  • fikat
  • ätit
  • gått promenad
  • hämtat mina heta- helt underbart perfekta o dessutom sköna skor som kom idag :)
  • ätit lite till..
  • nu blire aerobics för hela slanten :) ska bli så skönt att få svettas lite. ska ta ut mig som fan..

 

 

  • inventering imon - de vi sytit för sedan sist ;) men i helgen ska de bli gjort.. och sedan en gång i december me.. sen e de fan klatt.. (för i år) hehe..vi kom iaf överrens om att inte va kvar allt för länge imon.. utan nöja oss med 7-8tiden på kvällen.. för att ist v utvilade o pigga på att inventera *jippie* på lördagsmorgonen... såå man längtar ;) en vit helg - 100%övertids-timmar - lite shopping ska vi nog hinna med (A) o gymmet lörd-sön.. kanske imon på morgonen med (beror på om de blir hårt idag eller ej :)

drack kaffe nyss, så därför de blev så jävla tjatigt här.. 

hej då med er monekys..

 

mina skor e så perfekta som ja ville ha dem :)

  •  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0