Syndromet!

Jaha nu vare söndag igen.. ska no slänga mig lite i soffan o glo på "Talang", läsa lite tidningar o klunka vatten.. allmänt förberedande inför matchen idag..

samling om cirkus två timmar så tänkte käka lite god grillad kyckling, potatissallad & grekisk sallad om en stund.. ska bli riktigt mumma!


I veckan ska min garderob rensas har jag bestämt mig för.. de ser för jävligt ut, och bland alla träningskläder & andra kläder som ligger huller om buller är de svårt att fatta att ja ofta tänker:
- "Fan ja har ingenting att ha på mig"...

Men de e väl så ja e väl som alla andra som när de väl gäller man ska ut/träna/gå te skolan vad som helst drabbas av: "-Fan-ja-har-ingenting-att-ha-på-mig-fast-det-ligger-hur-mycket-kläder-som-helst-i-garderoben-syndromet"..

Bara att ta tag i de... imon.. eller i övermorgon..

Kommentarer
Postat av: julia

tack så mkt :)

2008-05-18 @ 13:44:05
URL: http://juliaay.blogg.se
Postat av: julia

tack så mkt :)

2008-05-18 @ 13:44:25
URL: http://juliaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0