Skrattanfall i natten del.2

Imorse kom Murr o Sebbe o hälsade på.. satt å tjöta medan ja kokade gröt o hade mig.. trevligt..
sen drog jag till jobbet.. slutade vid två.. städade snabbt som en annan galning sen kom Mr. Bengt (coach) o hämtade mig så drog vi till Kent (andra coach) o tog kort till programbladet imon. (Hemmamatch imon, sön kl 15:00 ;)) kom o hejja föfän!

nyss varit nere i tvättstugan hängt upp massa tvätt.. o tvättat lite till, hängt ut täcken o filtar o slängt alla pantflaskor i en fetingpåse.. å de e inte lite flaskor heller.. skyller på daniel.. förutom alla de hundra (?) päronvattenflaskorna jag är skyldig till..

såå nu har ja chillat lite men ska ta tag i livet igen.. dammsuga, moppa, plocka, fixa&dona.. ja allt en hemmafru får se till att göra medans mannen fixar me bilen.. på med sexiga städarkläderna (om man kan kalla min wik shorts å vanligt grått linne för de!? :S )
senare ikväll blire no nåt gött käk o en hyrrulle..  en fruktsallad hade suttit fint me.. lätt!

Å inatt hade ja så jävla kul.. låg o kollade på filmer på mobilen.. och kollade såkalrt på när ja o sandra sitter vid köksbordet i stugan/Idre o är förbannade som fan på frukten. ja skrattade så jag grät.. hahaha! Glömmer aldrig när nord tog tag i mangon o började nita den som fan! tröga vi va..


OJ jävlar.. nu flög ett täcke iväg här på balkongen *springer som en galning*

later....

ps de ryktas om att de kommer in lite bilder på en viss joakim bokinge som rider häst senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0