Nåt e ju fel!

Ibland e ja jävligt lättövertalad.. ibland e ja jävligt svårövertalad o bestämd..
Bestämde tillsammans med doktorn i torsdags att jag skulle vila knäet från fotboll för att se om det går över..
(det gör oftast inte ont när ja spelar utan alltid annars om ja ska sätta mig ner, gå upp för en trappa, ställa mig upp osvosv, bara viker sig)
så ringde de nu o sa att : "-Vi behöver dig på matchen imon!"
OCH då har ja även sagt att jag inte ska va me pga knäet på 2-3veckor.. och verkligen inte imon ons, då jag jobbar min allra sista dag på simhallen o de finns fan ingen o byta me??

de har ja sagt två ggr..
så ja sa nej. o då börjar de tjatas om söndag..
hur fan ska man hinna bli bra om man e skadad någonstans då??
Åh hur många är inte skadade i laget då?? Nåt e ju fan fel på våran träning, eller snarare något saknas på våran träning.. i Mariebo (för ex) har de en viss tid varje träning de tränar knäna så att de blir mer stabila o hållbara.. o där e de fan inga skador heller.. men hur många har inte nåt "problem" i vårat lag?!
Man kan ju undra varför.....

Oj nu blev de mkt om fotboll här.. o på tal om fotboll hade "vi" match mot Vetlanda ida.. 9-1 slutade siffrorna på ida, förlust..
Och ja o Mirre har varit o kollat på Herrarna när de spelade..

nu ska ja äta något fotbollsliknande.. två ägg faktiskt.. o nåt mer..
sen får ja väl skriva lite historia o sen softa lite innan de blir läggedags. känns ju som att lägga sig mitt på ljusa dan.. o de e ja inte bra på..

Varit en trevlig dag i skolan ida, friskvård på morgonen (satt o softade, drack kaffe, snackade lite), på em vare projektredovisningar o vi lagade bla mexikansk kycklingpaj - tacopaj o jävligt göö avocadosallad..
mumsigt.. och ostigt.. precis som Mirre&Nord vill ha de.. ;)
Drog till gymmet efteråt.. körde axlar o rygg.. sen gick ja runt södra park.. lilla bara..

men nu.. nu ska ja äta mina ägg :)

heyyydå

Kommentarer
Postat av: Tomten

Råa med socker i ett glas? ;D

2008-05-27 @ 21:06:13
Postat av: Admin

Lätt, de e ju de goaste ;)

neråå körde faktiskt på kokta, mosade med gaffel o keso på :) MM M MMM!

2008-05-27 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0