Mina älskade Jordiga gubbar!!

var femte minut vill ja åka på resa hellre än jobb..
men nästa femte minut vill ja hellre ha jobb och resa i höst/så fort de bara går..
och så vill ja hellre ha resa..
och så fortsätter tankarna i mitt huvud hela tiden..
men tydligen kan ja inte få båda.. ;( man kan ju inte få allt.. men detta hade ja faktiskt hoppats på..

varit lite ledsen i ögat hela dagen ida.. 
när ja kom hem vid halv tre ida började ja städa så smått... rensat klart alla kläder =) (förutom träningskläderna) men annars är de perfekt..oh yes..

sen blev ja tjurig o konstig igen.. så ja fick för mig att dra te gymmet.. och de gjorde ja rätt i.. för då blev ja "normal" igen.. de e sjukt va lite träning kan göra..  drog fram efteråt o offrade min sista femtiolapp (tack gode gud för kontot fylls på imon) till lite mjölk och jordgubbar (A)

när ja kom hem har ja bara varit inne i duschen från 8-21:15 hahaha..
duschning, peeling, ansiktsmask, fotbad, filandes o pyssel.. )

detta avrundades med en jordgubb/banan/mango/mjölk/fil - drink.... och två mackor.. hungrig som en utsvulten apa!

Fick även sms från råggan idag.. som sa att "HejMaddeJagsogdinasnyggakompisariVNtidningen......." <--- hahaha klockrent (sandra & mirre va i tidningen igår)
nu ska ja lyxa vidare iaf. ska göra mig en fetingkopp med te o bädda ner mig i soffan njuta av mina (okey allas) två sista avsnitt av den enda serien som lyckats fånga mitt snurriga jag (o de e inte lätt vill ja lova)... serien som följt mig i vått&torrt, som fått mig att sukta&längta, fått mig o offra fredag-lördagsfestandet ;), gjort att jag missat diverse skolarbeten osvosvosv..  vi talar förstås om "Uppdrag Gran..." eller ja menar "Andra Avenyn"..

sen e de nog ja som slänger mig i sängen..
ska upp vid halv sju imon, träna med Daniel :), sen börjar inte skolan förren 9..  vid halv tolv drar vi te jkpg ska testa balklänningen en sista gång och sedan bär det av till lager.. full rulle..

häääjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0