Hoppas på grillning!?

*ATJOOOO!* ja bara nyser o nyser o nyser ;) förbannade allergi..

igår vare full rulle.. apu o friluftsdag.. gymmet, laga käk, plugga lite, städa lite o sen drog vi till klevan o kollade in fotbollsmatchen  som Hellund spelade..

Ida var ja uppe redan vid halv nio faktiskt.. nyss käkat frulle o tänkte läsa lite historia (hemska tanke) nu. ;( prov på mån o de vore ju en god idé att få G iaf..  sen ska ja dra till gymmet tänkte ja..
får la bli att sitta på balkongen med lite kall multivitaminjuice o boken senare..

hoppas på grillning till em.. o eftersom min kusin försöker tvinga mig som fan med ut ikväll så kanske det även blir såå ikväll..

men så måste jag också hinna med att köpa resårband o fixa o trixa med min gula klänning..

så nu blire jallajalla!!

ha en skön lördag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0