Goder Morgon

Jajemään.. igår efter lager o provning av balklänning o shopping på biltema&rusta kom sandra te stan o åkte me oss te vryd.. vi käkade tacos o sen började vi festa te ett..
drog till stan.. och på tåget hände det en pinsam incident..

Jag satt på toaletten.. sandra "ramlade" in i öppna knappen (JA vi hade glömt att låsa me) tror ni inte att dörren öppnas sådär äckligt sakta som de bara kan på tåg.. och vem vänder sig om o kikar in? O möter min blick sådär länge som man bara gör när de händer något riktigt pinsamt..? Jo Mr Konduktör.. 
så ja försökte stänga, men tryckte fel så den öppnades igen osvosvosv..
Till slut lyckades jag iaf.. schuuu!!! 
Riktigt skoj vare o dansa loss.. o riktigt skoj var de att ta sälle me Mirre från stationen inatt.. var hemma strax innan fyra.. de tog fan en timma  för oss å gå från stationen te torsbo.. tsss..
Pratade om viktiga saker som bara ví förstår oss på...

Men nuu nuu ska ja ta tag i dagen.. slänga mig i duschen o bli lite fräsch igen..
i em blire no fenix o lyssna på lite band =) sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.. men de blir iaf inge partaj nono.. match imon..
Sista matchen.. sen kommer ja väl inte spela förren i höst :S uppehåll över sommaren..
Ska vila knäet 2-3veckor ju.. på måndag börjas de..   (hur fan lätt e de o vila knäet när man går i klackisar hela tiden förresten?) ska göra mitt bästa ;)

Häääj då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0