En hårig sak..

Ja ida har man minsann inte luggit på latsidan:
Skola till elva, promenad runt södra park, sola en stund, diskat&plockat undan kläder (ok de e ett måste varje dag ;)), lagat käk, kollat på näst sista andra avenyn avsnittet.. de e så spännande så ja skriker till ibland.

dagens äckliga incident.. gick uppe vid friluftsgården.. och en fet katt går framför mig.. o sen vände den sig om och stirrade på mig med sina äckelögon och med de värsta av allt : EN FEEEET ÄCKLIG, LÅNGSVANSAD, HÅRIG MUSJÄVEL i käften.. ja visste inte om ja skulle börja skratta eller gråta (ok de va no de sistnämna som skulle kunnat hända då ;)) men ja höll masken o ja överlevde..

Men nu får ja öka takten här.. dra på mig nåt respektabelt, lägga på lite brev, cruisa hemåt o hämta&lämna lite saker..
möte på IP vid sex.. såå jallajalla..


roliga saker:

Ida ere 10 dar till balen :)
17 dar till studenten :)
22 dar till Rhodos :)
29 dar till "West coast riot :)

livet e la härligt ändå va?

suckers..

Kommentarer
Postat av: Tomteeeen :D

haha, kanske va en råtta du x). Jahaa, såg din bil utanför...trodde man skulle få träffa dig på gymmet, men icke sa nicke, du solade ist!
haha, =P.

2008-05-26 @ 18:27:21
Postat av: Admin

haha.. jepp ja tänkte gymma..
MEEN drog en långpromenad o en solning o gymmar imon ist.. förbränning for life nu du vet ;)

2008-05-26 @ 20:37:29
Postat av: Admin igen

PS de va ingen råtta.. de va en liten mus.. men den va hemsk

2008-05-26 @ 20:37:56
Postat av: änipäni

ATT jag är avundsjuk över era studenttider! Ta vara på tiden å NJUT! Jag vill fasiken ta studenten om och om igen! gah! Vem ska du gå med på balen? Puss!

2008-05-28 @ 00:11:38
URL: http://annierapp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0