Värsta kvinnan!

IDAG är det visst våffeldagen.. hmm. aja firade en vecka för tidigt.. men de har väl inget dött av.. (förutom de som överätit sig på grädde o täppt igen diverse blodkärl osv, bland dem är de säkert någon som fått sätta livet till på våffeldagen) 

nu är jag helt jättepigg.. var ju iväg o tränade o fick en massa energi.. 
och nu har jag lyssnat på moessans tjat om hur hon fick jaga hunden när hon rymde idag (hunden alltså) hehe.. 
o fikat kaffe o apfelsinbar.. mjaoe!
Nu ska ja lägga mig platt fall ner i soffan o läsa nån gammal sofies mode som jag inte hunnit läsa än.. två stycken för den delen.. 

och idag kom mitt paket (och jockes, o daniels) från gymgrossisten.. :) yeiiij! spannend! när andra beställer från ellos, forever21, hm osv så beställer jag från gymgrossiten haha.. låter som värsta kvinnan: 







image205 - värsta kvinnan..
men de där är väl inte riktigt mitt mål precis.. hehe! ser ut som en blandning mellan michael jackson o arnold föfän! 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0