Uppe med tuppen!

uppe med tuppen idag..hunnit bädda o ätit frulle bestående utav fil&müsli, halv apelsin, lite blåbärssoppa, lemonte med honing, o två stora glas vatten.. o mina vitamintabletter förstås..
går icke sova när man håller på att snora ihjäl sig ju.. 
 
tänkte dra till gymmet ida.. men vill icke bli ännu sämre..
får se om ja drar o kör nåt klent pass..
de får väl bli en promenad fram sen iaf.. fixa min lön, o ta ut pengar..

nu om 5min exakt tar det som gör morgonen så göö, slut ;( 
"The voice morgonshow".. ja ja fortsätter att göra smygreklam! För de e fan bäst! 
Innehåller allt o lite till! 

Nehe bara att ta tag i livet.. 
jag ska städa, jag har tvätttid vid tolv o ja måste masa mig framåt.. 
Seen ska jag till stan senaste halv två.. med jonna&nerd å kanske Murr.. då blire a6-snabbshoppning o sen Willys som jag tjatat om! de blir bra!
men nu önskar jag att någon jävel INTE hade snott min LÅSTA cykel från sporthallen!!!!!!!!!! 


förra veckan sa jag ju att jag INTE skulle jobba.. jag hade lovat mig själv..
men så ringde de ju från furugården.. IDAG, idag!!! Ska jag iaf inte jobba..
ska bli så jävla gött.. eftersom att de var ett par veckor sedan sist!

host&slem.. heydå!!!!
ha en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

God Morgon! Hoppas du får en bra dag :) Om du är intresserad kan du vara med i utlottningen av en bloggdesign på min blogg http://jyees89.blogg.se/1206563481_ny_utlottning.html :) Kram!

2008-03-28 @ 09:20:19
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0