Tonåring? Jag?

Blev en promenad till ica o lite till på cirkus 40min.. mötte kära Sanna och tjötade lite!
var även förbi hos sandranordjävel... men hon öppnade inte.. jag spanade in i brevlådeluckan o där stod chips å glodde.. tänkte spruta lite vatten på henne men avböjde när ja hörde nån kom springandes i trappan ;)


nu har jag nyss käkat lax som jag hade i ugnen med svamp och paprika..
detta serverades med bulgur och wokade chinesegrönsaker och en kall citrongrejssås..
me like!

Nu har ja nyss svept en mugg av mitt nya kaffe ja köpte på ÖB idag.. 25kr och de var riktigt gott!

Nu tänkte ja skruda om till mina träningskläder..
fotbollsträning vid sju..
 


en rolig grej:

Mamma: - Candie börjar bli busig och jobbig nu.. de e bara för hon börjar komma upp i tonåren..
Alex: - AHAA! Som Madde då!?

tänk att man bara är tonåring i 10månader till.. sen är de kört.. går bara utför ;)
hahaha :P barn!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0