Sagan om mina fötter & lite gott&blandat!

jaa trodde seriöst mina tår skulle bli svarta som ben stiller´s fötter i den där filmen du vet... den där roliga..
fotbollsträning.. stenhård plan.. som asfalt o mina nätta skor, tunna skor, icke varma skor!!!!!!
+ iskallt ute.. ingen bra kombo.. när jag väl kom hem grät jag som ett litet barn och låg o kved i mina smärtor i sängen..
MINA JÄÄVLA FÖTTER! Mongofötter!!! De blir ju vita bara ja går utan strumpor/tofflor hemma..
daniel tog iaf hand om mig.. fick ha mina isklumpar till fötter på hans varma mage + att han sprang o hämtade fönen..
jepp du läste rätt.. han fönade mina tår så de blev normala igen.. eller först blev de röda som blod men sen.. sen så!
Nu sitter ja i myskläder o varma gossetofflor nyduschad o nyäten.. kollar på ett riktigt bra program på femman..
"dateline".. de e hur coolt som helst.. peddosar o såna äcklen som bestämmer träff med 13-14 åriga flickor o pojkar.. MEN när de kommer dit blir de äääägda! För då står programledaren där.. o utanför väntar fabror blå!!
rekommenderar detta program!

jaa de va sagan om mina fötter o lite annat gott &blandat!

fick en present idag med.. en ny tandborste som ja tjatat om men inte köpt på länge.. tack daniel! ;)
D:- Nu kommer ja med en liten present som jag gör ibland.. Vassegooo.. den e rosa eller kanske lila??
M:- Aaa den e lila =) haha!

efter detta braiga program ska ja bädda ner mig i soffan med bubbelvatten o filt.. o kika på andra avenyn! *LÄNGTAR*

nattinatti på er alla små nattugglor! eller kvällsugglor om du hellre föredrar de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0