Passionsfruktlukt!

Efter provet idag. som var mkt lättare än vad jag trodde.. tack för det =)
blev det en liten tripp till jkpg med mannen i "huset/lägenheten"..
silvanbygg, rusta, mediamarkt o mackmakeriet.. is the shit..
de ja fick me mig hem var en lotion me passionfruktslukt för ynka 20kr och
en disnyechokladkaka som kommer få agera påskagodis på lördag.. mjao!

En stor baguette me kycklingchili slank också ned (A) förstås.. o med den firar jag att jag
om ett par timmar skickar in min rapport! som jag lyckats få ihop minst 55sidor till.. så jag
hoppas fan att det ska duga, även om jag har en hel del kvar som vi får komplettera med sen..
som tur är.

Vi hittade lameller som var stora nog =) som kommer sättas upp i helgen så man kan få
lite privacy ;)

Var lite snurrig i stan idag.. sa till o med för mig själv :
"Fan vad okoncentrerad jag känner mig" o sekunderna efter håller jag på att köra ut framför en bil som precis ska korsa min väg.. I EN RONDELL!! Lyckat? Daniel var väl mest rädd.. haha..  brukar aldrig va så i trafiken så luuugn!!!

nu har ja nyss tränat fotboll o inte frysit om fossingarna för första gången.. anteckna!
nu blir de dusch o myskväll med min man o tända ljus grr!
en o annan portion risgrynsgröt kommer väl slinka ner me tro ja..

imon har vi fullt upp hela dan så bara till att ladda batterierna!

ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: sandra

Jo men nästa fredag då kan du komma då är jag färdig.Har inte tagit med mig det än haha

2008-03-20 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0