På tal om tidelag!

Vi talade om tidelag i skolan ida, och på tal om hundar så är Jag är i stort behov utav en hund.. eftersom "min" candie befinner sig på andra sidan vryd.. o då menar jag inget sexuellt! de e ju perfekt att ta med sig en hund på promenad.. ja blir glad o den blir glad.. o man behöver inte snacka ;)
neråå så farligt e de inte..  men ändå de e ett ypperligt tillfälle att gå ut o gå om man har en hund me sig som behöver rastas..


nu har ja iaf druckit den hederliga två-kaffen o börjar piggna till lite..
blir att börja på religionkunskapen nu, sen fortsätta mig arbete om vitaminer &mineraler o allt såntdära nödvändigt för kroppen till projektarbetet, sedan ska jag börja läsa till provet på torsdag, försöka hinna med nån form av träning eftersom jag inte hinner senare o sen ska ja duscha i riktigt varmt vatten (inte tinat sen fenix än, fick fan ha jacka på mig sista lektionen för de e så jävla kallt där) fattar dem inte att de e för kallt eller? man får ju rysningar i hårbotten! sedan ska jag baka som jag nämnt tidigare ja vet; en extra fet o extraextra kladdig kladdkaka! Bara för att mina väninnor inte tro ja kan,
"-den förra var inte så kladdig"
"-gör ingen fettfri" osvosv.. men nu ska ja visa dem jävlarna.. daniel tycker faktiskt min fetvariant av kladdkaka är godast av dem alla! å där med basta!

de e mkt att göra nu i skolan, men ja e motiverad som fan.. kommer bli så gött att vakna upp på fredag o veta att det jobbigaste är över!!! såå nu ska ja jobba på!

image201ja menar vem vill ha sex med en sånhär liten oskyldig o taggig sak?

image202Chris Kemp greps iaf för tidelag med igelkott.. hur det nu gick till? *BRRR*

Kommentarer
Postat av: murr

usch vilket creep, man ser att han inte har alla hästar i stallet!

2008-03-18 @ 09:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0