Ost-Sandra

Idag har ja jobbat.. och det var icke ansträngande då jag satt på min stol å läste tidningar mest hela tiden (mellan alla tvättar o vattenprov o solariestädningar :P)
Isabelle kom och hälsade på och tjatade med mig i en timma.. de va riktig trevligt! :)

sedan kom min käre kusin Ost-sandra hit.. så nu har vi laddat upp med ost!

Och vi har firat våffeldan hos Maysan.. smaskigt!

nu har vi nyss kikat på AA o ska duscha o laga lite kyckling o klyftpotatis med mera.. sedan blire schlagerkväll för hela slanten o hör o häpna lite vindrickande!

kan bjuda på lite bilder på våran fagra Elfete - som var modell igår...

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej igen du va heter den skum banan, stark calzone låten? pöss

2008-03-16 @ 14:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0