Nya lägenheten: bilder!!!


vi var på bio innan.. ja nerd å jockeboko.. som plockade upp oss i sin pussywagon..
"National treasure" å den va la sådär, om ja får säga de sj..


något lyckligt har hänt idag!
"West coast riot", 26juni, göteborg.. och VI SKA DIT!!!
Lätt! funtar på hur de blir.. kommer hem från rhodos samma dag/natt..
landar på landvetter!?! hmm.. hur gör man?! Sover bort natten på flygplatsen/ tomtar runt på stan mitt i natten i min ensamhet/ åker till vaggeryd, sover, åker tillbaka till gbg!?!?!?!
detta tål att tänkas på.. men förhoppningsvis tillåter min budget mig att boka en biljett inom en väldigt snar framtid!
Nofx, millencolin, bad religion, randy bland annat!

nu SKA ja fan beställa den där bikinin.. orkar inte vela å ha mig mer.. nu är de dags!!!
tror jag..

imon ska ja upp med candie.. bananhunden.. som ska på återbesök på sjukhuset i jkpg.. skriva lite projektarbete-rapport, o träna fotboll..
kanske röja upp lite här me.. en del kartonger kvar.. men inte mkt! de ska gudarna veta..


just nu ser det iaf ut såhär:

image174


image165
ser kanske ut som någon pissat på väggen.. men min kamera som inte gör rättvisa..  här sker iaf matintaget..


image166
mina favoriter.. som jag inte kan bo utan!

image167
kärleksnästet ;)

image168
en suddig bild som fan.. men med denna tv:n kollar man på andra avenyn


image171
o när man kollar på andra avenyn ligger man i soffläge med en termosmugg - med te i såklart!

image172
OCH gillar man inte andra avenyn får man sitta här inne o skämmas!


image173
JA vi var på IKEA igår..


sååå.. då va denna lilla fotosession över..
vi är som sagt var icke klara än! men de går framåt, de går framåt!

va glad ja blir att ja påminde mig själv om andra avenyn! för de e precis va ja ska kolla på nu!!


Kommentarer
Postat av: sandra

Va fint :)

2008-03-03 @ 11:45:10
Postat av: mirre

ohh, nice.! speciellt databordet;)
när får ja komma på fika då?

2008-03-03 @ 12:50:47
Postat av: Anonym

taack sandra =)

och Mirre!!

2008-03-03 @ 15:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0