Miriam kom ut ur garderoben!

miriam hade visst en bekännelse i min blogg innan.. hon ville att alla skulle se.. eftersom hon inte har några besökare sj.. så nu vet ni!!!!

ida vare riktigt nice med mackmakerietmackor.. särskilt med tanke på att ja fick akut hungernödfall vid biltema.. de kom fan till o med tårar i mina ögon.. ja började lipa.. hallå? finns de tabletter mot nåt sånt här eller?
de e fan sjukt! ja var helt galen, o arg o tjurig o tråkig.. stackars daniel.. <3 han e så snäll när ja e så förbannad.. så jag gick in på den där godisaffären nere på stan o köpte en fin godispåse till honom.. (A)
sen gick ja även in på gina o köpte en fin blå sak.. aa till mig själv då hehe!

gled hemåt och hoppade fotbollsträningen, spara mitt knä ida.. eller iaf vila upp de lite..
så ja drog till gymmet o tränade, sen solade ja faktiskt.. inte ofta de händer nu för tiden, men ida var ja fan tvungen.. så mkt som ja frusit..
sen bidde de myskväll me Daniel.. vi käkade lisglynsglöt o clementiner.. kollade på "House!"...

nuu ligger ja i sängen o ska precis sätta på andra avenyn..
såå på återseende nattapor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0